βαρκες με χαρτι
Η κυβέρνηση αλλά και ο Αλέξης Τσίπρας προσωπικά, βρέθηκαν για ακόμη μια φορά στο «στόχαστρο» της αντιπολίτευσης που στηλίτευσε τη σημερινή επίσκεψη στη Θεσσαλονίκη.
θρανια αεκ
Η Διοικούσα Επιτροπή ΝΔ Θεσσαλονίκης έκανε λόγο για «εγκαίνια σε κυλιόμενες σκάλες», το Ποτάμι για «κακοστημένη κωμωδία» ενώ ο βουλευτής της Δημοκρατικής Συμπαράταξης Γιάννης Μανιάτης για «παράσταση».
Ο πρωθυπουργός, αφού άκουσε τα κάλαντα από παιδιά με σύνδρομο Ντάουν και ανακοίνωσε την ίδρυση του νέου Διεθνούς πανεπιστημίου με τμήματα σε έξι πόλεις της Βορείου Ελλάδος, έφτασε το μεσημέρι του Σαββάτου στον Σταθμό.
«Tο πιο γνωστό ανέκδοτο για την πόλη της Θεσσαλονίκης παύει να είναι πια ανέκδοτο και γίνεται πραγματικότητα» είπε στον χαιρετισμό του ο κ. Τσίπρας, και συμπλήρωσε:
«Είναι στο 95% ολοκληρωμένο το έργο σε ό, τι αφορά την κατασκευή των 13 πρώτων σταθμών και αυτό που λείπει είναι δύο πράγματα: οι συρμοί και ο ιδιοκτήτης του έργου, δηλαδή οι πολίτες της Θεσσαλονίκης που δικαιούνται μετά από τόσα χρόνια αναμονής να έχουν τη δυνατότητα μιας σύγχρονης υποδομής που θα αλλάξει την ποιότητα της ζωής τους και την καθημερινότητα τους».
Την ίδια ώρα, ο κ. Τσίπρας προανήγγειλε και δέσμη σειράς μέτρων για την αντιμετώπιση των «άμεσων αναγκών των πολιτών της Θεσσαλονίκης» μέχρι να λειτουργήσει το μετρό.
Συγκεκριμένα, ο πρωθυπουργός είπε ότι:
-Τον Φεβρουάριο ενεργοποιείται ο νέος οργανισμός ΑΣΥΘ ο οποίος θα έχει την ευθύνη λειτουργίας όλων των Αστικών Συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης και του Μετρό συμπεριλαμβανομένου.
-Τον Φεβρουάριο προκηρύσσεται ο Διαγωνισμός για την προμήθεια νέων λεωφορείων αντιρρυπαντικής τεχνολογίας. 350 νέα λεωφορεία για τη Θεσσαλονίκη ενώ παράλληλα έχουν ξεκινήσει και οι διαδικασίες για αναβάθμιση των αμαξοστασίων.
Στο μεταβατικό διάστημα, σημείωσε, «προχωράμε σε μεταβατική διαδικασία ανασχεδιασμού των Αστικών Γραμμών προκειμένου να υπάρξει καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών».
Ανακοίνωσε άμεση προκήρυξη διαγωνισμού για την άμεση πρόσληψη 150 νέων οδηγών με 2ετείς συμβάσεις έργου.
Επίσης, προκήρυξη μετατάξεων τεχνιτών από άλλους φορείς και κυρίως από την ΕΛΒΟ. Παράλληλα, δρομολόγηση διαγωνισμού για πρόσληψη νέων μόνιμων οδηγών και τεχνιτών αμέσως μετά τη συγκρότηση του ΑΣΥΘ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου