"Το νομοσχέδιο ήταν να κατατεθεί με τα προαπαιτούμενα της περασμένης Πέμπτης, αλλά δεν είχαν καταλήξει οι διαπραγματεύσεις και αυτό δεν έγινε με δική μας ευθύνη", είπε, θέλοντας να δικαιολογήσει τον κατεπείγοντα χαρακτήρα συζήτησης του. Στην ομιλία του ο κ. Σπίρτζης σε μια προσπάθεια να διασκεδάσει τις εντυπώσεις που δημιουργήθηκαν από την αναφορά του αυτή, διέψευσε ότι επέρριψε ευθύνες στους θεσμούς, χαρακτηρίζοντας ως "νίκη της κυβέρνησης" το γεγονός οτι η ΥΠΑ παραμένει υπό δημόσιο έλεγχο.
αντεστραμμένο δώμα
οσκαρ 2015 ποτε ειναι
Δήλωσε περήφανος για το αποτέλεσμα και σημείωσε πως θα προτιμούσε να συζητηθεί το νομοσχέδιο με κανονικές διαδικασίες, όμως "η διαπραγμάτευση που ξεκίνησε τον Μάιο κατέληξε πριν από μια ημέρα στα μεγάλα ζητήματα".
Με την ακολουθούμενη διαδικασία συμφώνησαν ΣΥΡΙΖΑ και ΑΝΕΛ, ενώ διαφώνησαν τα κόμματα της αντιπολίτευσης.
"Τόσο ο έλεγχος εναέριου χώρου όσο και η διαχείριση των αεροδρομίων συνεχίζει να ασκείται από αμιγώς δημόσιες υπηρεσίες", επεσήμανε στην ομιλία του ο Χρήστος Σπίρτζης και τόνισε ότι διασφαλίζονται θέσεις εργασίας και μισθολογικό. Πρόσθεσε οτι εξασφαλίζεται η βιωσιμότητα των 25 αεροδρομίων, τα οποία - όπως είπε - θα οδηγούνταν σε κλείσιμο αν εφαρμόζονταν ο νόμος της προηγούμενης κυβέρνησης. Σημείωσε τέλος, ότι τα έσοδα από τα τέλη υπέρπτησης και τερματικής περιοχής όχι μόνον διατηρούνται για το ελληνικό δημόσιο, αλλά θα αυξηθούν ακόμη περισσότερο μέσω των επιχειρησιακών σχεδίων των δύο υπηρεσιών που συστήνονται.
mega λουφα και απαλλαγη
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου